tisdag 26 februari 2013

Make me feel good right now

Så va det tisdag igen! Denna oundvikliga dag som bara är UR-tråkig och tiden sniglar sig fram.

MEN! Vad gör man inte för att göra en tråkig dag lite roligare.
Sen tidigare bestämt så blir det bio ikväll, Les Misérables, med Fröken Cecilia. Frågan är om man kan försöka fresta fröken med En cider efter bion, kan ju vara trevligt, varva ner, prata om filmen, umgås, men bara EN för sen har jag inte råd med fler. Det finns dock en risk att man är för trött efter bion, och vi ska ju ändå ta en öl på torsdag efter jobbet. Vi får se helt enkelt!

Var på stan igår efter jobbet! Införskaffade mig lite nya fräscha underkläder, Lim så jag kan fortsätta med mitt fotoalbum, Två nya väskor och lite lösögonfransar.
Så bra man mår när man få in lite nytt i sin garderob. Speciellt när det är lite saker som man faktiskt kan ha användning av, har man då inte användning av allt man köper?!, JO men inte på samma sätt som det jag köpte igår, det är nåt jag hade dåligt av hemma, så det blev inget överflöd av yttligare saker som det lätt annars kan bli.

Snart är det lunch här med!
Nudelsoppa blir det igen då jag var för lat för att laga kvällsmat igår... Men det gör inte mig nåt! Älskar ju min soppa!

Och vad händer mer på lunchen då!! Hehe det vet man aldrig... Men en ledtråd... ?
Nåt jag behöver mitt pass till iaf!! o_____O

Inga kommentarer: