torsdag 14 februari 2013

You make me smile with my heart

God morgon kära vänner och Glad Alla Hjärtans Dag!!

Så fort tiden går!! Det bara säger Swooosch så har jag missat att skriva på nästan två veckor!!
Helgen som var iaf var härligt!
I fredags efter jobbet mötte jag upp min bror Robert och Jocke, vi gick till affären för att köpa lite kvällsmat och snacks, för det var åter igen dags för Rollspel!!!
Det gick riktigt bra, även fast vi Fortfarande inte är klara med vårt uppdrag som nu tagit oss Tre kvällar för att förhoppningsvis bli klara på måndag! 4e och sista delen för vårt uppdrag.... innan vi ger oss på ett Nytt dvs.
Monsieur Katt 
Sen på lördagen så blev det en tur till stan, träffade Jocke och tog en fika, för att sedan möta upp Cissi och gick hem till henne.
Dags att göra sig redo för en härligt festkväll!
I med färg i håret, duscha sminka fixa hår och klä sig! Sen kom gästerna! Herr Westin var först på plats, sen kom Viktor, och efter det två av hans vänner!
En mycket trevlig afton som började hos Cissi med vin/cider/öl och Singstar! BrumBrum spårvagn vidare till Pop orange , Dans skratt och hångel bjöds det på där.... för dom flesta iaf!! Men nej nej, Jag är Inte BITTER! Dans och Skratt gjorde min kväll iaf!
Snodde bild från cissis instagram!
Söndag, efter en lugn dag själv hemma, fick jag på mig vettiga kläder och traskade upp för kungsgatan hem till herr Westin som hade besök av Cissi, dom hade precis slängt in en slappis-hemmagjord vegpizza i ugnen, och vi hade en filmkväll med saft, gottig pizza och Ananas! Perfekt en söndag som denna!!
Sen blev det tisdag, träffade Cissi på stan innan jobbet, fika och strosa runt ett par varv, för att när man slutade jobbet gick förbi hemköp... Och vad hittar jag där om inte världen bästa godis!!! Skittles!
Just det godiset åt Olof och jag när vi åkte bil i Usa, och gjorde bilkörandet Liiite roligare med munnen Full med Skittles -kärlek-
Gårdagen, Onsdagen 13e Februari, Födelsedagskalas hemma hos Westin som fyllde 26 år! Hurra hurra hurra!!

Och idag, Alla hjärtans dag! Blir att fira med Westin och Cissis så klart! Med mat och cheesiga kärleksfilmer! Jag hoppas att alla mina älskade vänner och hela min älskade familj, får världens mysigaste dag fylld med kärlek och värme!
Rödklädd dagen till ära med morgonkaffe på jobbet

Inga kommentarer: