fredag 22 februari 2013

All eyes turn hollow, From the work of sorrow

Two nights down, Two to go!

Nätterna som har varit har varit väldigt lugna, vilket är rätt så skönt när man sitter upp på en kontorsstol i 10 timmar. Men man ska inte ropa Hej än! Nu är det två st 13 timmars pass kvar, och Vad som helst kan hända!
Och jag säger då det! Att börja två timmar tidigare, kanske inte kan verka så mycket, men Sjutton vad det märks! När det känns som man har arbetat en halv evighet inser man att klockan inte ens är nio och att det är kanske 11.5 timmar kvar att arbeta.. Då blir det lite tungt.

Har ätit tacos två dagar i rad, så nu när det är fredag tänkte jag att jag ska lyxa till det lite! Nudelsoppa och fralla... Är sååå hungrig att jag tuppar av snart, och ändå kommer jag inte inte ut till köket för att förbereda denna ljuvliga måltid.
Nej Sara!! Ta dig i kragen nu!! (springer iväg till köket)
Mmmm! Jag säger  då det!! Det här är verkligen världens godaste nudlar! Mama- creamy shrimp, som jag köper på MixMat på Stockholmsvägen! Ett måste att prova!! Men var försiktiga om man inte är van vid stark mat! det är mycket chili i kryddorna här , men det är bara att prova sig fram.
Till nudlarna dricker jag Trocadera, ungefär som att dricka rent guld! Såå gott!!

Nej! Nu måste jag jobba vidare!
Lev väl!!

Inga kommentarer: