måndag 8 april 2013

Breath again

Jag är bitter!!
Efter jag köpta min dator tänkte jag att nu jäklar ska jag vänta med att uppdatera här tills jag sitter på min nya fina lilla vän och uppdatera på den....

NEEH!
För att tror ni den vill det eller???
Den vill inte, och det går inte alls att göra uppdateringar,
och jag är Bitter!

Så därför har det inte blivit så mycket till uppdatering här.

Sen finns det kanske inte så mycket att berätta.
I Påskas så var jag på middag hos Mickes mor! Väldigt läskigt men mycket trevligt! Dagen innan så hade vi varit på fest hemma hos Ante och Elli!
Och dagen efter så var det familjemiddag ute på landet hos Mamma och Bjarne!
Sen blev jag sjuk direkt efter påsk och fick vara hemma en dag ifrån jobbet, tre kvällspass senare var det helg igen!
På fredagen tog jag det bara lugnt och bakade lite muffins, för på lördagen var det Middag som stod på schemat!
Ante, Elli, Robban och Pernilla var hembjudna till Micke där jag lagade middag! Vegetarisk Lasagne med efterrätt av Choklad cupcakes med fyllning av Lemoncurd och citronfrosting på.
Lagom till efterrätten kom Jocke och Jossan förbi.
Den här veckan blir att jag ska ta en gardasil-spruta, jag och mamma ska åka till IKEA, middag med jocke, cissi och micke, Rollspel!! och sen kanske till och med en tatuering??? GAHH omg! Nervigt värre!!
Och förhoppningsvis kan jag installera om min dator och att den kommer gå som smör efter det, om inte så måste jag ringa Sony igen och felanmäla den ÄNNU mer -Suck-

Inga kommentarer: