måndag 25 mars 2013

People Always Told Me Be Careful Of What You Do

Helgen kom och helgen gick!
Och supertrevligt har det varit!

I fredags så unnade jag mig faktiskt lite vin! och Gott var det!! Jag kom hem och gjorde iordning mig lite, tvättade bort arbetsdagen och bytte om, för att sedan möta upp Micke och dricka lite vin med honom och hans vänner!
Ett par trevliga timmar senare så var det dags att röra sig hem.
Vaknade tidigt på lördagen, packa väskan och göra iordning sig för att åka upp till stockholm!
Mötte upp pappa på stationen, och vi gick upp till kungsgatan för att käka lite lunch, fish'n'chips. Jättegott var det!
Även på puben så fick pappa se sina masker.
Och han verkade vara nöjd iaf!! så jag hoppas att dom verkligen blev det med!
Fick ett mms senare på kvällen av Karin (pappas kvinna) där hon hade bytt om till hennes outfit som hon ska ha på maskeradfesten, och masken till, och så var pappa såklart med bredvid, och visst är dom fina ! :)
Efter jag hade lämnat av pappa på stationen, så tog jag tunnelbanan till Hornstull och gick hem till Abby. Vi snackade och drack lite vin framåt kvällen.
Max och en av dom han delar lägenhet med kom senare på kvällen, hon var mycket trevlig men gick tyvärr ut ett kort tag efter dom kommit.
Abby, Max och jag gick då vidare till en pub i närheten, träffade lite folk, gick vidare till en annan pub, där jag (lite halft ofrivilligt) drack en öl!! Men jag peppar ändå mig själv varje gång jag gör det!
Abby skapade mig via appen imadeface, Likt?
Sen vart gänget hungriga, gick till en korvkiosk och köpte lite mat, Där omkring började jag förfrysa lite, så när vi åkte vidare till en fest-Båt hann Max bara betala vårat inträda innan jag typ svimmar, så abby hittade en stol som jag kunde sätta mig på och hämtade ett glas vatten till mig.
Efter 20 minuter mådde jag inte sådär jättemycket bättre, så det blev att åka hem igen istället :(
Abby lagade kvällsmat bäddade upp med ett tjockt täcke som jag kunde snurra in mig i då jag, efter vi kom hem, fortfarande frös Skiten ur mig.
Men efter ett tag så somnade jag och vaknade lagom tidigt på söndagen! Tvingade upp Abby och åt Fruit Loops och kollade på film, tills det var dags för mig att Återigen åka till centralen för att möta pappa, en mellis innan bussen hem stod på schemat!
Så summan av kardemumman, Helgen var riktigt härlig, skönt att komma bort från norrköping ett litet tag och träffa lite vänner och pappa, men skönt att komma hem igen!

Inga kommentarer: