tisdag 19 mars 2013

Let all the hurt inside of you die

Tiden går fort när man har roligt!
Har varit ledig en vecka nu och i morgon är det dags att gå tillbaka till jobbet. Börjar sådär lagom med kvällspass så det känns inte lika jobbigt då!

Min pappa kom hem till mig helgen efter min lilla operation.
Det var trevligt, han kom på lördagen runt lunch så vi gick upp till stan och tog en fika, och så fick jag lite nya kläder och en jättefin keramikskål när vi strosade igenom stan. Handlade kvällsmat och bara tog det lugnt hemma hos mig, kolla på tv, melodifestivalen.... (Pappa ville verkligen se det så varför inte!) lagade kvällsmat och kollade på Den lilla sjöjungfrun!
På söndagen kom Robban hem till mig innan pappa åkte iväg, och strax efter kom Ante förbi också.
Åhh fick världens sötaste pandora-smycke till mitt armband av pappa med! Queen Bee
Pappa åkte runt 13, och då var det dags för mig att gå hem och sova lite, Nattpass på gång!
När nattpasset väl började ringde pappa och berättade att han kommit hem ordentligt, och frågade om inte jag kunde pyssla ihop maskerad-bal-masker till hans tjej Karin, dom ska på kalas i April och ville då ha en sån mask tills dess.
Absolut! Inga problem! Bara säga vilken färg jag ska matcha med så fixar jag nåt.... mmmhmmm!
Lagom till mitt andra nattpass ringer pappa igen...
"Jamen.... vi hörde att dom andra paren ska ha masker både mannen och kvinnan.... tror du att du kan göra en mask till mig med??"
Ja... visst! det kan jag ju göra!! borde inte vara några problem... Snurr snurr snurr gick det i huvudet! Vaaaad ska jag göra!! Inte nog med att En ska bli besviken, utan nu är det Två!! Plus att pappa berättat att det är Jag som ska göra deras masker, hade dom varit smarta hade dom inte sagt nåt alls, om det är så att dom inte alls gillar det jag gjort!!
En vecka senare nu och dom är klara. Rätt så nöjd är jag iaf! Men vi får se vad pappa säger i helgen, ska till sthlm då och lämna av dom!
liten sneak-a-peak av maskerna! Så fort pappa fått dom ska jag visa hela! 
Annars, sista dagen på min ledighet, gjorde ju klart maskerna idag, städat undan lite, Fått hem ett runt köksbord, Och fixat mitt Internet som dog förra veckan. Whop Whop!!
Snart ska jag förbereda för kvällsmat, får finbesök ikväll av Cissi och Micke.
Det här med ångest alltså... inte lätt!! Men jag ska göra mitt bästa, hoppas bara dom tycker om det sen!
Och två sista saker!! Cissi har fått mig att bli helt såld på smaksatt Caffe Latte, sååååå gott!! hehe

Och min HEMSKA bror!! går och tatuerar sig, dagen innan berättar jag hur jag är sugen på "bad wolf", och vad gör han då!? HAN TATUERAR BAD WOLF!! Snor Min idé BARA för att djävlas!!
Lätt att jag ska gå och tatuera mig så fort lönen kommer!
Syskon-Tattoo!! Din jäkel!! Tänkte du inte på va!!!

2 kommentarer:

nataber sa...

hahaha vilken hemsk bror ;)

Sara sa...

Ja! men eller hur!!