söndag 21 april 2013

See how the sun shines brightly in the city

Natt nummer två, och jag är helt slut!!
Sitter nu och pimplar kaffe, och försöker hålla mig vaken!
Men imorrn kommer det bli värre, får ju finbesök av släkten som kommer för a tt fira min bror på hans 30 års dag!
Och för mig betyder det, ett par timmars sömn innan man måste upp och göra iordning sig, vara med massa folk tills det är dags att gå till jobbet igen, dvs Ingen eftermiddagssömn :(
Men med tanke på hur trött jag var igår och är idag, Med min eftermiddagssömn så kanske det kvittar :)

Idag blev jag iaf helt klar med städningen... Nästan iaf, skulle kunna bättra på badrummet och köket och lite småplock här och där, men Rent är det nu iaf!!
Skurat, Dammat, våttorkat och rensat undan en massa!
Det bästa med att göra en rejäl städning är att man kan passa på att kolla på gamla foton när man dammar av fotoalbumen...
hehe stiligt Ante!
Torsten! Ack vad jag saknar dig :(
Idag rensade jag även avloppet i handfatet på toaletten med!
Känner mig sådär extra kvinnlig och stolt över det, har varit stopp hur länge som helst, men nu rinner det igenom så fint som det ska göra! 
När jag var klar med det, så gjorde jag en smörgåstårta till robbans kalas, mamma gör sin med tonfisk och räkor, men jag gjorde en helt vegetarisk med Curry som alternativ :)
Och om jag får säga det själv så tycker jag att den blev riktigt stilig till slut! Eller vad säger ni? Hoppas bara den smakar bra också!
Sen var det raka vägen till sängen efter jag var klar med smörgåstårtan, och det kändes ju sisådär när man kollade ut och det såg ut att vara en av de finaste vårdagarna iår! :(
Hoppas det håller i sig nu så bara!

Inga kommentarer: