tisdag 11 juni 2013

Nobody sees - Nobody knows

Åhhhh!
Så trött man blir på sig själv, sitt liv, sitt Allt!
Jag är så trött på min lägenhet, vill ha nytt, förändring, det står för still. Och ÄNDÅ så får man inte tummen ur för att göra nåt heller!

Allt kostar och jag blir snål.
Men jag ska försöka börja planera lite, skriva ner en liten önskelista och så.
Jag vet några småsaker som man kan fixa med som inte kostar så mycket...Men man vill ju hela tiden Mer!
Men jag får ta ett "chill-pill" (som cissi brukar säga) och bara ta ett steg tillbaka. Man kan inte göra allt på en gång, och jag har ju ändå en resa att spara pengar till!

Det är som en ond gäspning, När en har börjat, börjar alla andra.
Fröken Cecilia fick ju tillbaka en hel del av skatten så hon fick ju sin möjlighet att fixa till hemma hos henne, åkt till Ikea och allt, köpt ny Bäddsoffa så hon får mer plats hemma när soffan och hennes säng försvinner, och lite annat hit och dit, och jag känner bara... JAG VILL MED!

Men jag borde kanske börja med att städa... fast det är ju inte ALLS lika roligt som att göra om...
Och börja planera lite som sagt, ska ju försöka ta lån och fixa mitt badrum, kan ju vara bra att veta hur jag vill ha det isf!
Och vart vänder man sig för att fixa Tvättmaskiner? Min fungerar typ inte, ibland går det bra, men oftast så pausar den programmet och så står det "water tap closed" ??? Någon som har koll på sånt?
Jag saknar att kunna tvätta när jag vill hur jag vill.

BUHUU!


Inga kommentarer: