tisdag 4 december 2012

Oh the weather outside is frightful...

Jaa, Snö snö snö!!
Det känns sådär måste jag erkänna.
Vi fick ett par halvbra dagar när vi väl kom hem från USA, jag vart sjuk på Måndagen så jag fick ju inte uppleva det, när jag väl var frisk, så var de snö och iskallt ute!
Idag så är det Snöstorm ute och jag är sådär måttligt road över det, MEN efter jobbet så ska jag iaf ut och Julshoppa lite med Liman, jag ska ta tag och göra min lägenhet lite julmysig, julduk, ljusstake, och annat julpyssen kommer att försöka inhandlas under eftermiddagen!
Efter shoppingen så blir det Bio!!! Äntligen ska jag få se den efterlängtade Breaking Dawn - Del 2 <3>
Så det gör ju denna vita Tisdag lite bättre iaf!
Sen får det gärna sluta snöa och bli varmt igen, Annars måste jag ge mig ut och köpa mig en mycket varmare jacka än vad jag har nu! Burrrr!!!!

Inga kommentarer: