onsdag 5 december 2012

Happy Birthday to... Me!!

Just så blir det när man åker utomlands på sin födelsedag, man får firas En gång till när man väl kommer hem!

Så i Lördags hade jag födelsedagskalas, och det var Massa som kom! Mina fina kusiner Malin och Sofia kom ner från Stockholm för att hälsa på och fira mig, och finaste Abby kom från nåt helt annat land för min skull <3> 
Vilka var det mer som var där då?  Festfixaren Cissi så klart, följt med; Sofia, Krang, Bröderna, Jocke F med flickvän Jossan, Jocke W, Cissis Jocke, Johan med flickvän Sofi, Supergravida Spångis, Emma, Carro, Ellinor självklart.

Festen började i en Superfin lokal som låg i Cissis hus, där jag vart bortskämd med massa paket, där samlades som flesta och det dracks bål och alla pratade med alla.
Väldigt väldigt trevligt var det där!
Vid halv nio så kom det tre stycken taxibilar som förde oss vidare till Världens Bar, där vi fick ett helt rum för oss själva!
Musik, dans, Cider/öl och massa skratt senare så anslöt sig Abby med den hemliga gästen, som visade sig vara Max! Vi tre har inte festat ihop på år och dar, så det var verkligen en glad överraskning!
När Världens stängde, gick man vidare till Wasa, dit kom Albin, bättre sent än aldrig! Dricka Skratta Prata, vidare till.... Puls.. Jag må hata stället, men vad gör man inte för att få umgås med så fina människor som åkt så långt för min skull, hehe :)
Kvällen avslutades sen med att vi köpte kvällsmat på Max, taxi hem till mig där Jag, Albin och Max kollade på Hitta Nemo medans vi åt. Sen vart de Nanna för oss!
Bästa kvällen på länge!! Så glad över alla som var där, och jag hade så himla trevligt!!
Super Tack till er !!

Inga kommentarer: