söndag 16 december 2012

Oh I'm so tired of playing these games

En vecka med jobb och festligheter, och mycket trevligt har det varit!
I tisdags hade vi planeringsdag med jobbet, en bra dag får jag lov att säga, lunchen var lite tråkig, då där vi åt hade dom inte så bra alternativ för vegetarisk mat, så jag fick nåt omelett-liknande gjort av ost med fåtal grönsaker i.
Förövrigt var det väldigt trevligt, efter planeringsdagen var det fest med jobbet och middag på Lagerqvist (har jag för mig vi var på) för att avsluta med ett par öl på Black Lion.

I Torsdags var det lucia, och det firades med en rejäl bakdag, det gjordes kolakakor, havrekakor med choklad och russin och Pepparkakor!
Efter bakandet gick jag och Cissi hem till Herr Finn där vi drack cider och drinkar. En mycket trevlig kväll måste jag säga!
På fredagen mådde jag som jag förtjänade, där inte alls mycket blev gjort, men tur hade jag, som faktiskt fick sova bort Hela dagen, för när klockan slog 18.30 var det dags för mig att bege mig till Jobbet.

En härlig Natthelg att se fram emot!
På vägen till jobbet så gick jag snabbt förbi Ica där jag hade ett paket att hämta ut, kjol skjorta och ett par suuuupermysiga sockor som jag kommer mysa runt med hemma.
t.v; mysigaste sockan, t.h;mina nya JollySocks strumpor
Nu är vi inne på andra natten och det är 3.5 timmar kvar innan jag får gå hem och säga god natt.
Men jag lovade ju finaste Sofia att hon skulle få ett blogginlägg att läsa, då det är hon som har den stora äran att byta av mig imorgon bitti och ta dagspasset på jobbet.
Inte nog med att hon kommer att få nåt att läsa om och om och om och om igen under lördagen, så kommer hon att få något att smaska på medan hon gör det!
Så jag säger bara, Varsågod Torsten! Enjoy!
En goodie-bag Just for you darling
Och nu så står det helt still i huvudet, kan tyvärr inte komma på nåt mer att skriva. Men det här räcker väl!
Lev väl så länge mina vänner!!
Alla kärlek till er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Min fantastiska Sara, var har du fått dina hushållstalanger ifrån, kanske från mig för jag har då inga kvar!
Älskar dig dotra mi!! Kram mor

Anonym sa...

Vill då måla mina naglar med ditt nya fina gel-lack så jag blir fin till jul?? Mor

sara test sa...

test test /sara

Anonym sa...

Gott gott gott!