måndag 5 november 2012

He's there in the dark, he's there in my heart

En stressig vecka, och Tusen saker som snurrar runt i huvudet, " måste göra det, och måste göra så, måste hinna med det, Har jag allt klart?" och jag vet inte ens vad det är jag måste hinna göra!!
Det är ju ändå bara två veckor jag ska vara borta, det är ju inte alls så länge!! Så varför stressar man upp sig??
-----------
I onsdags hade vi utbildning på jobbet, då vi hade en heldag för att lära oss office 2010, det var en trevlig dag och även fast jag fortfarande kommer morra åt office 2010, så kommer jag nog inte göra det lika ofta nu iaf!
På lunchen gick jag och mamma upp på stan, hade en trevlig lunch och sen köpte vi en resväska till mig!
Jättevit, stor och fin! Den kommer vara perfekt till min resa!
Efter jobbet på torsdag så tvättade jag hela kvällen, körde både nere i källaren och med min tvättmaskin i lägenheten, och Sååå trött jag börjar bli på den! Förstår inte vad det är för fel på den!
Ibland funkar den som vanligt utan problem, men efter tredje tvätten i torsdags så började den pausade var tionde minut, och kom inte vidare i programmet, fruktansvärt irriterande! Men om man sen hoppar fram ett steg, så gick snurrar den vidare som vanligt? Förstår ingenting!
I fredags var jag superstressad i huvudet, vilket både jocke, kollegorna och cissi fick lida med. Men jag fick iaf en del gjort!
Mamma hjälpte mig med några bankärenden, skickade in ansökan om ny tid för ett läkarbesök (då den givna tiden var under min usa resa), växlade pengar och började med en packlista!
Cissi lugnade ner mig med ett glas vin och en supergod toast!
En lunchfika med jocke
Borstade kattla hela kvällen så hon vart så fin så!
Lördag och Dags för Halloween!! Efter att ha väntat en hel dag på att Cissi skulle sluta jobbet så var det dags att duscha, blåsa hår, krusa hår, locka hår, tupera hår, få till det till en frisyr, på med ett ansikte med färger som gick i rött och guld. På med kläder puffa till dom lite, och sen på med glitterspray Överallt! Cissi körde en mjukare frisyr och en sminkning som gick i svart och grönt som matcha hennes gröna klänning. Klarröda läppar och glitter även på henne, och sen var de maskerna som satte pricken över I'et.
Dock var det inte det smidigaste att gå runt i maskerna,så dom åkte av rätt så fort väl inne på festen!
Cissi sov över hos mig på lördagen, och på söndagen hjälpte hon mig att städa hemma hos mig! Så nu är det rent och fint hos mig!
Sen gick jag till Utanför's replokal och hängde med elli, jocke, ante och krang, dom repade jag fick spela lite trummor, perfekt som söndagsmys!

Inga kommentarer: