måndag 29 november 2010

Is a dream a lie if it don't come true

Snökaos? Jaa tydligen, enligt bussarna.
Var på sjukhuset idag för cellprovstagning. Urk! Inte va de skönt inte! skönt att nästa gång är om tre år.

I fredags va de after work på listan med ett par tjejer från jobbet. Shopping för att ta dö på tid tills dom slutade, passa på att köpa underkläder till förbannelse och ombyte för kvällen. Sprang till sandras jobb för att låna toan så jag kunde byta om.
Mötte Sofia, Maria och Therese utanför o'learys. Vi gick in, beställde lite mat och dricka och hade de trevligt.
Sandra kom förbi efter hon slutat jobbet och vi gick senare vidare till Munken.
Efter en cider där tog sandra och jag bussen till skarphagen, drack lite varm&kall, prata och titta på doctor who.
En supertrevlig tjejkväll som avslutades med att träffa joel som sov över hos mig.

På lördagen bjöd jag joel på bio, den nya Harry potter filmen, Inte så fruktansvärt bra, alls.... Men asch! Jag tycker det är mysigt att gå på bio, så det fick vara värt de.
Vi tog bussen hem, hämta ut ett paket med filmer, Resan till amerika och Fievel i vilda västern (eller va den heter), vi gick till affären och köpte saker för att göra varma mackor när vi kom hem.
Åt och titta på resan till amerika som är såå söt! och sen somna vi... tror jag. Haha

Söndag var katastrof. Vi sov så gott som hela dagen, vakna ett par timmar åt gången och typ åt. Vakna vid elva på kvällen och sa till joel att jag skulle lägga mig för natten, så han gick hem och jag stensomna direkt efter, vakna halv sju idag. Och fortfarande trött! Hmmm....

Efter jobber blir det nog en snabbis på stan. Sen hem till värmen!

' is a dream a lie if it don't come true...
Bruce Springsteen - The river '

Inga kommentarer: