torsdag 18 november 2010

Suddenly the world seems such a perfect place

Det var bara Mor och jag som åkte till Ikea förra onsdagen, Hittade en del saker, dvd-hylla, krokar, pyjamas, ljus, ramar och lite småsaker.
Insåg när jag kom hem att jag önska att jag även köpt lite större ramar, nu köpte jag små ramar i vykorts-storlek, och nu vill jag ha lite större, typ A4- storlek.
Men det får bli nästa gång!

Fyllde år förra torsdagen, fick pannskaksfrukost av joel, och sen på kvällen kom joel och sandra sjungandes i trappen hos mig med tårta och presenter.
Gulligt av dom, men även lite pinsamt.
Pocky och Knivar fick jag! Awesome!!

Jobbade natt i helgen, vilket gick bra, inga större katastrofer, skönt de!

Haft ett par slappdagar fram till idag. Hade fika i tisdags hos mig, då familjen kom över.
Fick scrapbooking saker av mor, och en superfin matta!
Och jag är så glad över mattan!! Och alla mina andra presenter, kärlek till er! <3

Jobb ikväll 14-21, imorrn 12-19 och sen är jag ledig i helgen. Mamma har köpt en ny fågel som hon får ha på prov hemma över helgen, se så att den lille och Lisa kommer överrens.
Träffade den lille idag, och guuuud så söt! som en liten boll verkligen! Stack in handen för att försöka få kontakt med den lille och den kom skuttande upp till handen utan att man behövde göra nåt, och så satt den där, och lät sig bli kliad och klappad, årets tamaste gullfågel!
Så skulle joel få hålla den lille ett tag, men då hade den typ somnat på mitt finger och märkte inte att joel kom och klappa den på magen för att få upp den på sitt finger.
Såå söt!!

På lördag blir de secondhand shopping! Hålla ögonen öppna för nån golvlampa kanske, och nåt mer har jag för mig de va.
Sen ska jag hem och fika hos mamma, träffa den lille bollen!


' Suddenly the world seems such a perfect place...
Ewan McGregor, Nicole Kidman - Come What may '

Inga kommentarer: