tisdag 9 november 2010

Strawberry Letter #23

Måste fixa fika idag!
Jag har en plan om att bjuda på fika då jag inte är på jobbet när jag fyller år.

Imorgon skall Mor, joel och jag åka till ikea. Se om Sandra vill följa med också.
Skall även passa på att städa i vecka, är ledig fram till fredag kväll då jag går på helg-nattpasset.

Kom på att jag skulle gå förbi stan efter jobbet idag. Men varför jag skulle göra det har jag nu glömt.

Och bara för att Valentin ville att jag skulle skriva det så gör jag nu.
Det är blött kallt och det snöar ute! Och jag sitter inne i värmen och jobbar.

Och jag fick igår ett par tummvantar av Maria i växeln! Matchar min halsduk som jag snott av min mor!! Awesome!

Livet leker, dansa med vinden och jag är glad!!
Tjuuuu

' brother Jonson - Strawberry letter #23 '

Inga kommentarer: