torsdag 17 juni 2010

Reflecting Of All Of My Mistakes

Usch! Jag känner mig jättedålig på det här!
Blir ju bara ett inlägg i veckan... Kanske borde bättra på mig där!

Det som hänt då!
I fredags tog Naima studenten, så vi åkte efter jobbet ut till Söderköping för att fira henne.
Efteråt åkte jag till Navestad, träffa Sandra och hennes vänner, sluta med att vi åkte Limo genom stan, det va faktiskt roligare än jag trodde att de skulle vara!
Sen vart de utgång, hugo! Även där mötte jag Naima, det vart mycket dans och kvällen sluta med att Naimas kompis körde hem mig till mor!

Vakna på lördagen och gjorde iordning mig, mötte Sandra och hennes vänner vid max, och vi åkte sedan ut till Åby-trakterna där Sandras mor bor, där grillade vi och hade det bra! Skönt att komma bort från stan för en dag måste jag erkänna!
Sandras vänner körde hem mig senare på söndagen, och kvällen spenderades framför tvn med massa bra serier!

Måndag, vanlig jobbdag, efter jobbet tog jag bussen till Navestad igen(..... inte bra det här! ) för att prata lite med Sandra, sen handla vi och gjorde kvällsmat tillsammans!

Tisdag, tråkdag, enda bra med tisdagen va att jag och vicky gick ut och luncha tillsammans!

Onsdag, hemsk dag!! Gick upp runt halv nio, mamma kom och hämta mig vid halv tio, sen åkte vi till linköping för att hälsa på fågel-britt (tror hon hette britt iaf) hon hade massor av fåglar, och det var av henne som mamma köpte lille shanti!
Vi fika och prata, och sen åkte in till stan igen.
12.30 var jag utanför Druvan, och det va dags att dra ut min visdomstand, jag fick massa bedövningssalva, och en spruta, sen börja de dra i tanden, men då de fortfarande gjorde ont fick jag en spruta till.
Strax efter ett var jag klar, och mamma och jag åkte hem till henne.
Varva ner och tog det lugnt, prata om ditten och datten där. Sen runt tre körde mamma hem mig, och jag somna, bedövad och utmattad på en gång.
Titta på lite Ulgy betty och avsluta kvällen med Greys Anatomy.

Idag är de jobb igen, men det blir frukost buffé på jobbet! nomnomnom!
Sen tror jag nog att jag ska hem och städa lite, plocka undan och göra det fint!

Later!


' Reflecting Of All Of My Mistakes...
Creed - One Last Breath '

Inga kommentarer: