måndag 21 juni 2010

Falling, Yes I Am Falling

Irriterad, ja, varför? Vet jag inte.
För övrigt har dagen varit bra!
Bortsett från att jag väntar på ett samtal som aldrig kommer. Ring någon gång!

För mig vart det en långhelg! Tog ledigt i fredags.
Så på torsdagen gick jag på stan med Vicky, tog en cider med Wikmannen och sen tog jag bussen hem till skarphagen.
Jag skulle städat på torsdagen men mådde inte så bra när jag kom hem och somna så fort jag la mig i sängen typ.

Vakna tidigt på fredagen. Tittade på tv, för att sen ta mig samman och städa!
började med köket, skrubba skura och diska.
Rensade skafferiet och fick mig året värsta panikchock. När jag flytta på en burk va de en stor spindel bakom, vilket gjorde att jag i panik ringer mamma som är på väg till landet och inte alls vet hur hon ska lugna mig, efter samtalet går jag till min granne, vars flickvän eller nåt va hemma som hjälpte mig att få bort spindel ut ur min lägenhet.
När hon hade gått bröt jag ihop och börja skaka och gråta, resten av skafferiet va en plåga att gå igenom.
Sen va köket iaf klart och så plocka jag lite i resen av lägenheten.

Sandra kom på kvällen och vi titta på film och somna rätt så tidigt.
På lördagen åkte vi in till stan, jag köpte hårfärg och sandra åkte hem för att hämta tandborste och sånt.
Träffade Carina, och vi tog en snabb cider och pratade igenom om senaste nytt
Åkte hem, tvätta, färga hår, och titta på film.

Följde med sandra hem för att måla hela söndagen, från 12-21.30 på ett ungefär


Ungefär så här ser man ut efter man målar med Sandra

Idag fick jag reda på att Sofia och jag fick jobbet på KC, Vilket gör mig fruktansvärt glad!!!Trodde aldrig jag skullle få det, men ahh! Känns bra fan!

Imorrn har jag långdag vilket känns lite segt, men rätt så lugnt

'Falling, Yes I Am Falling...
The Beatles - I've Just Seen A Face '

Inga kommentarer: