tisdag 22 juni 2010

I Want To Ride My Bicycle

Låång dag som sjutton! Och inte är den över än! 3½ timme kvar innan man får börja packa ihop och röra sig hemåt!
Idag på lunchen tog Vicky, Maria och jag varsin cyckel och åkte ut ett tag, det va rätt så kul faktiskt!

Imorrn slutar jag iaf efter 14!! Det ska bli skönt! Blir de nog att träffa Jocke då, han fyllde år förra veckan så vi ska fira honom lite, och fira mig för att jag fått ett nytt jobb! Blir en massa firande och det är så det ska vara!

Usch jag kunde inte hålla mig! Jag skulle väntat till nu på lördag/söndag för att se dom två sista Doctor Who avsnitten för denna säsong... Men igår såg jag näst sista avsnittet!
Saaay Whaaaat!! Säger jag bara! Vad hände!
Men det va ändå ett avsnitt som kunnat vara det sista någonsin typ... Ett slut som man skulle hata, men som ändå lämnar frågor efter sig.
Men min serie får inte sluta! Never! Så jag hoppas de gör ett bra sista avsnitt, och sen om ett halvår börja med the christmas special, som fortsätter ett par månader senare med säsong 6.
Doctor Who i mitt hjärta! <3

Kanske blir Stockholm till helgen då! Åka till grönan med Sandra?! Hoppas vi hittar bra bussbiljetter och sovplats så blir de nog av! Hoppas jag! Är för dålig för att komma iväg på nåt, så det skulle va kul nu.

' I Want To Ride My Bicycle...
Queen - Bicycle Race '

Inga kommentarer: