måndag 30 september 2013

Look around see what you do

Ja! Då har man varit hemma ett par veckor nu!
Och det känns som att allt har gått i ett.
jag har pysslat väldigt mycket i köket, och vågar jag säga... Snaaaart är det klart! Det som är kvar nu är;
- foga kakel
- tapetsera
- sätta upp panelen
- sätta lite lister runt om köksskåpen
och så måla lite i taket

Sen är det bara fin-pyssel kvar!! Och det känns Såå skönt!!

När jag kom hem från New York, och hem till lägenheten, så såg jag att Finaste mamma har varit hemma hos mig under tiden jag varit borta! och pysslat med köket! Satt på alla luckor och fyllt skåpen med allt bråte jag har. OCH plockat fram mitt vardagsrum!!
Det var så fint och jag blev så överlycklig!! Bästaste Mamma!!!
Annars då, vad har hänt?
förutom att jag pysslat massa i köket, har vi spelat rollspel!! Det är Zombies med i spelet och det är liite obehagligt, men det är tur att jag är en bitter mutant som inte bryr mig så mycket!! Alls!! haha
Och så va Mamma, Elin och jag iväg till Ikea en dag där jag köpte ÄNNU mer bråte till mitt kök! Men Åhh så fint det kommer att bli tillslut!!

Festat har jag gjort, och igår var jag hemma hos Cissi, vi kollade på skräckfilm och åt Tårta!! För att avsluta kvällen med Bio och ÄNNU mer skräckfilm! Conjuring.... Det här med spöken/demoner... Det är lite av min svaga pungt! Satt och krama Cissi i 2 timmar!!
Men snart kan ni iaf vänta er att få se lite före/efter-bilder på köket!! KUL VA!!! Måste bara hitta några bra förebilder... att man inte tänker på sånt förns det är lite för sent... hrmm
Men en liten Sneak-peek kan ni ju få.. på min Ugn/bänk som är så fin!! Som håller på att djävlas med mig... för YNKA millimetrar!! -suck-

Inga kommentarer: