torsdag 4 juli 2013

Push Play, Stop Rewind...

Ja.... Tiden går fort nu...
Massa att planera, och fort ska det gå, men det går ändå inte tillräckligt fort... det är många frågetecken och mycket ångest me det här!
Ett Måste vid dessa ångest-tider!
Förra veckan fick jag iaf in avfuktningsmaskinen.. Som lät hemskt! Ungefär som när man satt igång en dammsugare i köket och stängt dörren. som inte hjälpte så mycket med att stänga ute oljudet.
Min lägenhet blev bara mer och mer obeboelig, och tillslut gav jag upp.
Packade väskorna och tog cykeln hem till mamma!
Mamma har ju ändå flyttat ut på landet så lägenheten är så gott som tom förutom när Elin kommer hem ibland.
 Och när man är hemma hos mamma så får man ju passa på att kolla igenom massa gamla foton!! Det är så kul att se på bilder från när man va liten!
Hitta en jättefin bild på mig och mina bröder med Mormor och Morfar! 
 Men sen måste man ju ändå hem emellanåt... till hemmet på Stockholmsvägen...
Jag har ju fått mig en massa fina blommor och gröna saker på balkongen nu! Och dom vill gärna ha sig lite vatten emellanåt!
Synd att man inte kan bo kvar där, för även fast det bara är ett par krukor, så blir balkongen Så mycket mysigare med lite grönt.
 Idag åker Cissi och jag till Uppsala! Så fort jag slutat jobbet sticker vi iväg! Hälsa på pappa lite, lämna norrköping, och bara ha de mysigt!
Imorrn hjälper pappa mig på IKEA så jag kan beställa mitt kök (efter ett misslyckat försök i Tisdags när jag va i Linköping med mamma och deras system krashade när jag skulle göra min beställning... Efter många bittra tårar kom vi fram till att detta var en möjlig lösning)
Så håll för fanken tummar och tår för mig imorrn nu! Inte nog med att jag vet att det kommer bli dyrt som sjutton, men skiter sig beställningen imorrn med kommer jag bryta ihop... Vill ju bara bli av med iaf Den biten.

Sen blir det Stockholm, antingen senare på kvällen på fredagen, eller tidigt på lördag! MYS!!

Inga kommentarer: