torsdag 17 januari 2013

No one ever said it would be so hard

Nu har jag börjat 07.00 varje dag den här veckan, och vad får man för resultat av det, Hann se första 5 minuterna av Sveriges mästerkock som börjar 20.00 innan jag somnade igår.
Vaknade 01.30 och tog mig till sängen.

Efter jobbet igår i alla fall så träffade jag Cissi, vi möttes hemma hos mig där vi körde en timmes yoga.
När vi var klara gjorde vi kvällsmat, spaghetti och qournfärssås, mycket gott om man får säga det själv.
Nu sitter jag här och har lunch, och längtar efter att få sluta!

Fredagsledig = Långhelg!
Ska träffa mamma imorrn, vi ska åka på sängjakt till mig! Har sett på Jysk’s hemsida en säng som vi ska kolla närmre på… om dom har den inne… Jag hoppas det! Då slår jag kanske till redan imorrn och slänger min Hemska gamla BäddSoffa (!!!) som jag levt på sen jag flyttade hemifrån.
Sen är det oklart!!
Herr Finn och Fröken Cecilia vill träffas imorrn och spela rollspel, och jag skulle gå på bio med herr Westin.
Hoppas han kan byta dag så vi kan gå på lördag, då skulle allt lösa sig, annars måste jag göra en Jocke besviken och säga Nej till att ses, och det vill jag ju inte! Inte till någon av dom!
Däremot lyllo cissi kan ju ses båda dagarna så för henne spelar det ju ingen roll :)

Nu har jag även läst ut min bokserie ”Fifty shades of…” som består av tre böcker. Trevlig läsning, fast ibland (läs OFTA) så gick det lite väääl överstyr med ”tantsnusket”. Inte nog med att det var väldigt mycket sex i böckerna, så blev det lite för svårsmält tillslut, det var många gånger jag fick lägga undan boken och bara ta en Paus ifrån det! Haha
Så nu ska jag gå tillbaka till en gammal hederlig bokserie (med lagom mycket ”tantsnusk”) Sagan om isfolket!
I år ska jag läsa klart de sista böckerna jag har kvar!
Ohh och så jag ju köpt nya superfina skor också!! -kärlek-

Inga kommentarer: