måndag 18 juli 2011

When you hold me like you do...

Jag har haft semester, en hel vecka, varmaste veckan i sommar än så länge må jag nästan tycka, och nu har jag jobbat ett par veckor, och om två veckor så har jag semester igen, nästan 3 veckor, mmmm så skönt!

Jobbar natt sista dagen innan semestern, och när jag går av passet på morgonen fyller min vackra år! Hmm undra om man inte ska ta och smyga hem till honom när han sover och gratta honom först på dagen!
Sen när helgen kommer åker jag till London med min syster, fre-söndag!
Vill även bjuda min man på en liten resa, som han vet om, så det är bara för honom att säga vart och när han vill åka.

Igår bytte vi lägenhet, så jag fick sova hemma hos honom, mmm så skönt att sova i en riktig säng! och en lite kissemiss som låg och vaktade!
(är kattvakt åt bror över sommaren, och hon är för söt! )

Nu ska jag fika en snabbis innan man återgår till jobbet!

'when you hold me like you do...
David Grey - This years love'

Inga kommentarer: