fredag 3 september 2010

But My Heart Told My Head 'This Time No'...

Sista dagen på utbildningen idag! Känns som att man skulle behöva minst ett års utbildning till, men tyvärr, bara sätta sig i båten och börja ro.
På måndag börjar jag åtta tror jag och tisdag /onsdag jobbar jag kväll.
Spännande! Första veckan som man 'flyger' själv!

Annars är det inte mycket som har hänt, min dator som jag skulle köpa av mor gick sönder efter två veckor, så i söndags var jag någonstans och köpte mig en ny.
Dell. och väldigt fin om jag får säga det själv.

Så nu är jag uurfattig och kommer leva på pyssel/städ helger framöver.
Helgen som var, rensade jag i vardagsrummet och möblerade om lite, måste bara städa upp lite och fixa någon fin lång bänk jag kan ha på ena väggen nu bara.

Ikväll ska jag städa, imorrn ska jag nog ta tag i garderoben och rensa lite där, kan behövas, och nu ska jag försöka vara hård mot mig själv och göra mig av med sånt jag inte använder!

Åter till arbetet!
Laters!

' But My Heart Told My Head ' This Time No '

Mumford And Sons - Winter Winds '

1 kommentar:

nataber sa...

i love you honey å vi måste ses snart!!! PUSS <3